Načrtovanje promocijske strategije

Seminar

Aktualni termini

Do nadaljnjega izvajamo samo izobraževanja za zaključene skupine ter individualna mentorstva na lokaciji po dogovoru.

Redni termini skupinskih izobraževanj bodo predvidoma razpisani v začetku leta 2019.

Za več informacij smo dosegljivi na
040 512 215 ali info@kreativnasola.si

Obveščajte me o novih terminih

Sestavi svoj recept za popolno promocijo

Brez dobro premišljene strategije in načrtovane promocije, se lahko zanesete zgolj na srečno naključje.

Promocijska strategija temelji tako na podrobni analizi kupcev, konkurence in trga, kakor tudi oceni vseh elementov tehnološkega, ekonomskega, kulturnega ali politično / pravnega okolja, ki bi lahko vplivala na odločitev o nakupu produkta/storitve. Ključni element promocijske strategije pa je vedno tudi poslanstvo organizacije.

Majhne skupine

Za zagotavljanje kvalitete dela ter možnosti prilagajanja predznanju udeležencev izobraževanja v skupino seminarja sprejmemo največ 10 udeležencev.

Izobraževanja za zaključene skupine na vaši ali naši lokaciji izvajamo na podlagi povpraševanja.

Ponudba za podjetja
Možnost asistence

Udeležencem seminarja, ki si želite pridobljeno znanje s pomočjo mentorja tudi spraviti v realnost, omogočamo tudi udeležbo srečanjih projektne asistence.

* Pridružite se lahko s predhodno udeležbo na seminarju in dokupom števila srečanj, kolikor jih za realizacijo vašega projekta potrebujete.

O projektni asistenci
Dosegljiva cena

Pravne osebe: 45 €
NVO in fizične osebe: 35 €
Dijaki, študenti, brezposelni
: 25 €*

*Ob prijavi je obvezno potrebno priložiti skenirano potrdilo o dijaškem / študentskem statusu oz. potrdila o prijavi na Zavodu za zaposlovanje RS.

Pogoji poslovanja

Zakaj se prijaviti?

Imate dovolj časa in finančnega zaledja za eksperimentiranje? Najverjetneje ne.

Z dobro zatavljeno promocijsko strategijo in jasno zastavljenimi cilji lahko z enakim finančnim vložkom v promocijo dosežemo občutno večji odziv.


Korak za korakom do večjega uspeha. Zastavite si promocijo poslanstvu, potrebam trga in ciljni publiki primerno in zmanjšajte stroške promocije na področjih, kjer nimate pravega odziva in usmerite promocijo v medije, kjer dosegate ciljno populacijo. S pravim načinom komunikacije pa bo uspeh še toliko bolj opazen.


Pripravite si letni plan promocije. Tisti, ki dejavnost že izvajate ponavadi že znate oceniti, kdaj se prične povpraševanje po vaših izdelkih in storitvi in kdaj se povpraševanje umiri ali celo popolnoma izgine. Začetniki na področju pa lahko nihanja ravno tako do velike mere predvidite. Naučite se planirati promocijo tako, da boste oglaševali ob pravem času in ne šele takrat, ko je že malo pozno in nimate ne dela in ne zaledja finančnih sredstev za dodatno promocijo.

Le prava strategija v kombinaciji s premišljeno komunikacijo in kreativnimi rešitvami prinaša rezultate.

Ko prepoznamo našega potencialnega kupca ter razumemo konkurenco in trg, postane priprava promocijskega načrta preprosta. S premišljeno komunikacijo in privlačnimi kreativnimi rešitvami mu bomo preko skrbno izbranega medija sporočili, da imamo točno to, kar potrebuje.

Komu je izobraževanje namenjeno?

  • zaposlenim na področju promocije, ki bi radi ponudbo vaše organizacije predstavili na kar najbolj efektiven način,
  • “malim” podjetnikom in samozaposlenim, ki so zaradi pomanjkanja finančnih sredstev, primorani sami skrbeti za promocijo,
  • oblikovalcem, ki si želijo svojim naročnikom ponuditi celosten pristop k promociji,
  • vsem, ki se pri delu srečujejte s celostno pripravo promocijske akcije, in se zavedate, da rezultat oblikovanja še zdaleč ni zgolj pripraviti vizualno privlačen izdelek ter da mora le ta tudi doseči zastavljene cilje,
  • študentom in brezposelnim, ki bi radi pridobili vsesplošno uporabna znanja in dodatne prednosti ob iskanju zaposlitve,
  • vsem, ki se občasno srečujete z nalogami, ki zahtevajo pripravo promocijskih vsebin za tisk, internet in družbene medije, …

Naučili se bomo:

  • iskanja in pravilnega izpostavljanja prednosti vašega izdelka ali storitve, ki bistveno vplivajo na odločitev o nakupu,
  • izbrati pravi način komunikacije in medijev, preko katerih bomo najlažje nagovorili morebitnega kupca,
  • osnovnih izhodišč in malih skrivnosti pri pripravi zares uspešnih promocijskih besedil in sloganov, ...

First Minute: 15% popust na zgodnje prijave

V Poslovno Kreativni šoli smo mnenja, da je skrbno načrtovanje pot do uspeha, zato vsem, ki izobraževanje načrtujete vsaj mesec vnaprej nagradimo s prav posebnim 15% popustom.

PREBERI VEČ

"YESSS!" Ker si vsak zasluži priložnost.

Študenti, brezposelni, upokojenci, dijaki in tisti, ki vam nizki prihodki sicer ne dopuščajo investicij, lahko zdaj pridobite 50% popust za zadnja prosta mesta v skupini izbranega izobraževanja.

Vpiši se na seznam

Novoletna akcija: izberi 3 plačaj 2

December je čas za sanje o prihodnosti in zastavljanje ciljev. Da bi bilo čimmanj razlogov za opustitev sanj, pa vam v obdobju med 15. decembrom 2017 in 15. januarjem 2018 vam tretje izobraževanje podarimo mi.

IZBERI SVOJE 3

Mojca Gorjan

Predavateljica ter idejni in programski vodja Poslovno Kreativne šole

Sicer oblikovalka, ki pa se zadnjih 15 let intenzivno ukvarja z raziskovanjem in poučevanjem na področjih sodobnega pristopa k podjetništvu, promocije, komunikacije, kreativnega razmišljanja, spodbujanja ustvarjalnosti, psihologije (s poudarkom na motivaciji in sprejemanju odločitev) ter filozofije.

Strastna zagovornica pomena ustvarjalnosti ter izobraževanja v vseh starostnih obdobjih, … za osebnostni razvoj, napredek in premagovanje vsakodnevnih življenjskih ter kariernih ovir. Ena tistih, katerim nikoli ne zmanjka novih idej, ki verjame v moč pozitivnega mišljenja ter zagovarja dejstvo, da lahko prav vsak uresniči še tako visoko zastavljene cilje.

Program izobraževanja

Program je zasnovan kot kombinacija predavanja in praktičnega dela oz. teoretičnega dela, podprtega z asistenco pri realizaciji lastnega promocijskega plana. Vrednost izobraževanja namreč vključuje tudi možnost udeležbe na enem srečanju asistence namenjene praktičnemu delu na lastnem projektu, svetovanju ter po potrebi ponovni obrazložitvi vsebin, ki jih udeleženec tekom izobraževanja morda ni popolnoma razumel ali osvojil. Udeleženec lahko srečanje izkoristi v roku pol leta od zaključka izobraževanja v razpisanih terminih PROJEKTNE ASISTENCE.

  • zakaj je analiza potrebna,
  • definiranje ponudbe (produkt/storitev),
  • obstoječa oz. željena ciljna publika in trg,
  • konkurenca, ter njihove prednosti in slabosti,…
  • zakaj smo na trgu,
  • kakšne težave rešujemo,
  • kakšni so naši kratkoročni in dolgoročni cilji …
  • dejavnost organizacije, produkt oz. storitev danes in
  • njen potencial v bližnji in daljnji prihodnosti, …
  • promocija v tisku ali na spletu,
  • socialni in vsebinski marketing,
  • promocijska darila in drugi načini promocije,
  • predvsem pa: kateri načini ustrezajo vaši dejavnosti …
  • komunikacija v besedi in sliki ali … na hitro o tem kako pripraviti dober prodajni tekst in kako izbrati slikovni material, ki pritegne pozornost,
  • etika v promociji, …
  • definiranje ciljev promocije,
  • pravila, prednosti in slabosti promocije v tiskovinah, na spletu ali preko družbenih medijiev in kako aplicirati rezultate analize v posameznih promocijskih medijih,
  • smiselna izbira promocijskih medijev glede na dejavnost in ciljno publiko,
  • časovno planiranje promocije …
  • kaj lahko naredimo sami in kaj raje zaupati strokovnjakom,
  • pregled obstoječih in izbor najprimernejših programov za risanje, oblikovanje ter pripravo fotografij ter urejevalnikov vsebin spletnih strani …

Načrtovanje promocijske strategije

Seminar

Aktualni termini

LJUBLJANA, Masarykova cesta 14

9. APRIL 2018
(ponedeljek med 17.00 in 20.00)

11. JUNIJ 2018
(ponedeljek med 17.00 in 20.00)

Izpolni prijavnicoObveščajte me o novih terminih

Pogosta vprašanja ...

Izobraževanje je namenjeno popolnim začetnikom, kot tudi tistim, ki že imate nekaj izkušenj, pa se na tem področju vseeno še malo iščete in bi radi bolj poglobljeno znanje za lažje razumevanje.

Zaradi možnosti prilagajanja morebitnim dodatnim vprašanjem vztrajamo pri delu v manjših skupinah do 10 udeležencev, kar nam omogoča večjo dinamiko in boljše končne rezultate.

Ob zaključku izobraževanja boste prejeli potrdilo o udeležbi na izobraževanju iz katerega je razvidno vaše ime, datum udeležbe, naziv in obseg izobraževanja.

V primeru, da za prijavo na delovno mesto ali druga dokazovanja znanja potrebujete certifikat, iz katerega je jasno razvidno kaj oz. koliko obvladate izbrano področje, pa v Poslovno Kreativni šoli 2x letno izvajamo tudi testiranja znanja, na podlagi katerega vam lahko pripravimo tudi priporočilo, ki zna biti ob iskanju novih življenjskih in poslovnih priložnosti več kot dobrodošlo.

Več o preverjanju znanja.

Razpisana izobraževanja se načeloma izvajajo v naših prostorih v Ljubljani, v primeru povpraševanja s strani zaključene skupine treh do šestih udeležencev (podjetja, klubi, druge izobraževalne organizacije, …) pa se lahko pripeljemo kamorkoli v Sloveniji.

Več o izobraževanjih za zaključene skupine.

Asistenca je avtomatično vključena samo v ceno računalniških tečajev, kjer je vaja nujno potrebna za osvojitev programa in začetek samostojnega dela.

V primeru kratkih seminarjev pa si s predhodno udeležbo na seminarju zagotovite pravico do udeležbe z zakupom števila srečanj, kolikor jih za realizacijo vašega projekta potrebujete.

Na srečanju asistence lahko ponovimo, če slučajno karkoli niste razumeli tekom samega seminarja, hkrati pa lahko pridobljeno znanje s pomočjo mentorja tudi spravite v realnost.

O projektni asistenci.

Niste našli pravega odgovora?

Vas morda zanimajo pogoji plačila, kako se prijaviti, možnosti premembe termina po prijavi ali pa morda … redni in akcijski popusti in pogoji za koriščenje le teh …

Preverite tudi pogoje poslovanja
Majhne skupine

Za zagotavljanje kvalitete dela ter možnosti prilagajanja predznanju udeležencev izobraževanja v skupino seminarja sprejmemo največ 10 udeležencev.

Izobraževanja za zaključene skupine na vaši ali naši lokaciji izvajamo na podlagi povpraševanja.

O izobraževanjih za skupine
Možnost asistence

Udeležencem seminarja, ki si želite pridobljeno znanje s pomočjo mentorja tudi spraviti v realnost, omogočamo tudi udeležbo srečanjih projektne asistence

* Pridružite se lahko s predhodno udeležbo na seminarju in dokupom števila srečanj, kolikor jih za realizacijo vašega projekta potrebujete.

O projektni asistenci
Dosegljiva cena

Pravne osebe: 45 €
NVO in fizične osebe: 35 €
Dijaki, študenti, brezposelni
: 25 €*

*Ob prijavi je obvezno potrebno priložiti skenirano potrdilo o dijaškem / študentskem statusu oz. potrdila o prijavi na Zavodu za zaposlovanje RS.

Pogoji poslovanja

Za morebitne dodatne informacije smo dosegljivi na info@kreativnasola.si ali 040 512 215.