Podpora

Izobraževanja, mentorstvo, svetovanje in vsestranska podpora na vaši poti proti zastavljenemu cilju.

Redni program izobraževanj

Redna izobraževanja po programih zastavljenih na podlagi 25 letnih izkušenj iz področja oblikovanja in promocije ter 15 letnih izkušenj s področja izbraževanja.

Udeležba in ugodnosti

Projektna asistenca

Asistenca namenjena udeležencem naših izobraževanj v obliki svetovanja pri pripravi lastnih promocijskih materialov.

Prijave in informacije

Izobraževanja za zaključene skupine

Izobraževanja po rednem ali vašim potrebam prilagojenem programu z možnostjo izvedbe na vaši ali naši lokaciji.

Preveri ponudbo

Preverjanje znanja zaposlitvenih kandidatov

Na podlagi potreb v vašem podjetju pripravimo naloge, svetujemo in izvajamo preverjanje znanja ob izbiri novega sodelavca na področju promocije.


V kratkem!

Projektna asistenca

Asistenca namenjena udeležencem naših izobraževanj v obliki svetovanja pri pripravi lastnih promocijskih materialov.

Ker vemo, da je dobre rezultate, mogoče doseči le s prepletanjem teoretičnih predavanj in uporabe pridobljenega znanja v praksi.

Projektna asistenca je še ena od posebnosti, ki smo jih uvedli v naš način dela. Še več, postala so neločljiv del naših izobraževanj, saj smo v Poslovno kreativni šoli mnenja, da je resnično dobre rezultate, mogoče doseči le s prepletanjem teoretičnih predavanj in uporabe pridobljenega znanja v praksi. Slednje vam zdaj omogočamo že v okviru nekaterih naših izobraževanj, kar pomeni, da imajo pri izbranih, predvsem tistih bolj praktično zasnovanih izobraževanjih, udeleženci le teh v vrednosti kotizacije že vključeno možnost udeležbe do treh projektnih srečanj.

Komu je program namenjen?

Udeležbo priporočamo podjetnikom in zaposlenim na področju promocije in stikov z javnostmioblikovalcem, fotografom, ilustratorjem in ostalim kreativcem, pa tudi spletnim urednikom ter študentom, ki:

  • bi radi kvalitetno in strokovno opravili svoje naloge na področju promocije in oblikovanja,
  • bi radi navezali nove stike ter izmenjali izkušnje z drugimi delujočimi na področju promocije,
  • potrebujejo drugo mnenje, nasvet ali inspiracijo pri realizaciji lastnih idej in projektov,
  • imajo na svojem delovnem mestu preveč motečih elementov in bi se radi za en dan popolnoma posvetili promociji in oblikovanju …

Srečanja Projektne asistence potekajo 2 krat mesečno in sicer predvidoma vsak prvi in tretji ponedeljek v mesecu med 9.00 in 15.30 uro.

Razpisani termini sezone 2017/18:

SEPTEMBER 2017 | ponedeljek, 04.09.2017 | ponedeljek, 18.09.2017

OKTOBER 2017 | ponedeljek, 02.10.2017 | ponedeljek, 16.10.2017

NOVEMBER 2017 | ponedeljek, 6.11.2017 | ponedeljek, 20.10.2017

DECEMBER 2017 | ponedeljek, 04.12.2017 | ponedeljek, 18.12.2017

JANUAR 2018 | ponedeljek, 1.01.2018* | ponedeljek, 15.01.2018

FEBRUAR 2018 | ponedeljek, 05.02.2018 | ponedeljek, 19.02.2018

MAREC 2018 | ponedeljek, 05.03.2018 | ponedeljek, 19.03.2018

APRIL 2018 | ponedeljek, 02.04.2018* | ponedeljek, 16.04.2018

MAJ 2018 | ponedeljek, 07.05.2018 | ponedeljek, 21.05.2018

JUNIJ 2018 | ponedeljek, 04.06.2018 | ponedeljek, 18.06.2018

JULIJ 2018 | ponedeljek, 02.07.2018 | ponedeljek, 16.07.2018

* Termin odpade zaradi praznika.

V avgustu ni predvidenih srečanj Projektne asistence. Termini srečanj za sezono 2018/19 s pričetkom septembra 2018, bodo predvidoma objavljeni do konca julija 2018.

Izpolni prijavnico

Opombe:

  • Srečanja odpadejo ob praznikih, v času jesenskih in zimskih šolskih počitnic, ter v mesecu avgustu, ko je Poslovno Kreativna šola na oddihu.
  • V primeru bolezni ali drugih nepredvidenih okoliščinah lahko srečanje izjemoma odpade ter se prestavi na naslednji razpisan oz. v primeru večjega števila prijav, na nov – nadomestni termin.

Prijava, odjava in menjava terminov

Predhodna prijava je obvezna.

Rezervacija mesta v skupini je možna le na podlagi izpolnjenega prijavnega obrazca. Telefonska rezervacija ali rezervacija preko e-pošte ni možna.

Zaradi morebitne predpriprave mentorja na vprašanja udeležencev je željena je prijava vsaj 3 dni pred srečanjem. Priporočamo pa, da se prijavite takoj, ko vidite, da boste potrebovali pomoč oz. zagotovo veste, da se boste asistence udeležili, saj se skupine včasih hitro zapolnejo.

Za zagotavljanje kvalitete dela in nudenju optimalne pomoči pri reševanju morebitnih težav udeležencev priporočamo, da v prijavnici vsaj na kratko opišete vaše potrebe po pomoči.

V primeru, da 48 ur pred srečanjem ni nobenih prijav, si v Poslovno kreativni šoli pridržujemo pravico do odpovedi srečanja, zato v primeru prijave v zadnjih dveh dneh pred pričetkom obvezno tudi pokličite in preverite.

Število udeležencev v skupini je omejeno.

Na posamezno srečanje sprejmemo največ 6 udeležencev, pri tem pa dajemo prednost tistim, ki so se prej prijavili. Kasneje prijavljene bomo najkasneje v petek, pred izbranim srečanjem, obvestili v primeru, če se katero od mest sprosti.

Odjava ali morebitna menjava termina se upoštevata:

  • v primeru odjave do vključno petka do 12.00 ure, torej 5 dni pred izbranim torkovim srečanjem, s čimer omogočite morebitnemu interesentu v čakalni vrsti, da se srečanja udeleži namesto vas,
  • v primeru kasnejše odjave ali menjave termina se le ta upošteva le, če za izbrani termin ni čakalne vrste in s pozno odjavo niste oškodovali drugega udeleženca.

V primeru prijave in neudeležbe brez kakršnegakoli obvestila vam srečanje poteče oz. se upošteva kot koriščeno.

Pogosta vprašanja

Vsekakor priporočamo, da srečanja izkoristite čimprej po zaključku izobraževanja, saj je vaše znanje takrat še sveže, z intenzivno obnovo znanja v praktični obliki, pa boste tako tudi odnesli največ od izobraževanja.

Srečanj, ki vam pripadaji k izobraževanju se lahko brezplačno udeležite v roku enega leta od datuma izobraževanja. V primeru kasnejše udeležbe je udeležba možna le z doplačilom.

V sklopu izobraževanj, ki že po naravi zahtevajo tudi praktično delo za popolno osvojitev programa, je v ceni izobraževanja že vključenih 1 do 3 srečanj (preverite v programu izbranega izobraževanja) in le teh ni botrebno doplačevati.

V primeru, ko v sklopu izobraževanja, katerega ste se udeležili ni bila vključena asistenca ali ste pripadajoča srečanje že izkoristili je srečanja možno tudi dokupiti.

DA, saj je asistenca je namenjena ravno nudenju pomoči oz. mnenja pri realizaciji lastnih projektov

Srečanja do dobrodošla v primerih, ko se vam zatakne pri delu in ne najdete prave poti naprej, ko potrebujete dodatno obrazložitev vsebine ali nasvete, kako se projekta lotiti.

V zadnjih nekaj letih pa marsikdo od udeležencev srečanj tudi prizna, da ob vsem delu in tempu, ki ga čaka na delovnem mestu ne zmore v miru opraviti nalog, na področju promocije, ki si jih je ali so mu jih zastavili, zato je delo v sproščenem ambientu, podprtim s strani ekipe, ki jo lahko vprašaš za mnenje in nasvet, ne samo dobrodošlo, predvsem bolj ustvarjalno in produktivno.

Ne pozabite, asistenca je namenjena nudenju nasvetov in pomoči in ni namenjena poučevanju. Če potrebujete bolj obširno pomoč, kjer se predavatelj lahko posveti zgolj vašim težavam priporočamo zakup individualnih mentorskih ur.

Seveda vam lahko mentor, prisoten na srečanju pokaže kak preprosti trik programa oz. izobraževanja, katerega se niste udeležili, če bi vam to pripomoglo h kvalitetnejši realizaciji vašega projekta, a morate pri tem upoštevati, da je mentor na voljo vsem prisotnim na srečanju in se ne more posvečati zgolj enemu udeležencu za daljše obdobje.

Seveda. Vsak udeleženec se sam odloči koliko za časa se bo udeležil srečanja.

Mentor vam je sicer na voljo 8 šolskih ur in sicer med 9.00 in 15.30 uro z vmesno 30 minutno pavzo, vi pa se lahko srečanja udeležite za ves čas ali zgolj za uro, dve oz. za čas, ki ga potrebujete, da gresta z mentorjem čez vaša vprašanja.

Pri tem upoštevajte, da na srečanju niste sami in da se mora mentor posvečati in prilagajati vsem v skupini, zato ne računajte samo na čas, ki ga potrebujete zase. Hkrati je dobro vedeti, da cena velja za udeležbo na 1 srečanju, ne glede na to ali ste na srečanju ves čas ali le nekaj minut.

Srečanje bo izpeljano tudi v primeru ene same prijave, če je le ta oddana pravočasno oz. do največ 48 ur pred pričetkom asistence.

V primeru prijave v zadnjih dveh dneh pred pričetkom obvezno tudi pokličite in preverite.

Majhne skupine

Za zagotavljanje kvalitete dela ter možnosti prilagajanja predznanju ter najrazličnejšim vprašanjem udeležencev srečanj projektne asistence v skupino sprejmemo največ 6 udeležencev.

Izpolni prijavnico

Za morebitne dodatne informacije smo dosegljivi na info@kreativnasola.si ali 040 512 215.

Dosegljiva cena

Pravne osebe: 45 €
NVO in fizične osebe: -10% = 40,50 €
Študenti in brezposelni
: -25% = 33,75 €*

Cena velja za udelebo na 1 srečanju (8 šol. ur) v razpisanih terminih.

*Ob prijavi je obvezno potrebno priložiti skenirano potrdilo o dijaškem / študentskem statusu oz. potrdila o prijavi na Zavodu za zaposlovanje RS.