Sodobna znanja za podjetja in posameznike z vizijo.

Znanja in veščine, ki jih tako podjetja, kakor tudi posamezniki, danes potrebujete za prepoznavnost na trgu, a hkrati imeti sposobnost tudi trg  prepoznati, uvideti njegove potrebe ter v njih znati poiskati tržno nišo je nekaj, česar se lahko naučite pri nas.

Poslovno kreativna šola je edina izobraževalna ustanova, ki poleg izobraževanja na področju promocije, oblikovanja ter uporabe programske opreme za oblikovanje tiskovin in spleta, spodbuja kreativnost ter ponuja individualen pristop k potrebam posameznika. Tako med samim izobraževanjem kot po zaključku vam nudimo možnost asistence in svetovanja pri realizaciji lastnih projektov.

Program Poslovno Kreativne šole ponuja vrsto izobraževalnih programov v obliki tečajev in seminarjev ter mentorstvo oz. asistenco pri realizaciji prvih samostojnih projektov.

Podjetnikom in samozaposlenim ...

Vsem, ki se zavedate, da bi s pravim in premišljenim pristopom lahko naredili veliko več, in zato iščete nove ideje in nasvete, kako postati bolj opazni, pospešiti prodajo in narediti korak naprej na področju razpoznavnosti vaše organizacije ali posameznega izdelka.


Zadolženim za promocijo in oblikovanje ...

Tistih, ki se vsakodnevno ali občasno srečujete z nalogami promocije, ali pa se s promocijo in oblikovanjem šele spoznavate.


Zadolženim za komunikacijo in stike z javnostmi ...

Skrbno izbrana basedna komunikacija v obliki sloganov, priprave promocijskih vsebin pa tudi splošne komunikacije, tako s kupci, kakor tudi mediji vas lahko postavi korak bližje zastavljenemu cilju ter hkrati prihrani marsikatero nevšečnost.


Vsem, ki sodelujete z oblikovalci, agencijami ali tiskarji ...

Vsem torej, ki bi si radi olajšali komunikacijo in sodelovanje z njimi, razumeli postopek in zahteve, ki vam jih postavljajo pred in med oblikovanjem promocijskih materialov.


Vsem, ki bi radi prihranili pri promociji ...

Z osnovnim znanjem dela v oblikovalskih programih lahko prihranimo predvsem na predelavah že obstoječih promocijskih materialov. Tak pristop priporočamo predvsem takrat, ko ste od oblikovalca ali podjetja, za katerega imate zastopstvo prejeli datoteke in bi radi znali brez zunanje pomoči spremeniti besedilo, zamenjali fotografije, dodati logotip ali prilagoditi format oglasa …